Lost

Det känns verkligen som om mitt huvud har fått en extra växel och bestämt sig för att sedan köra nonstop på denna växeln. Jag vet liksom inte riktigt vart jag ska ta vägen med alla dessa tankar och funderingar. 
 
Jag var så bombsäker på vad jag ville göra med mitt liv, hur det skulle se ut och jag "visste" hur framtiden skulle se ut. 
 
Jag ville ut och jobba i några år, kanske hitta kärleken på kuppen(?), plugga vidare till rättspsykolog och sedan jobba i/öppna en fotostudio på 50% och jobba som rättspsykolog 50%. Men sen kom livet och förklarade för mig att det går inte alls att bestämma bara sådär, det funkar inte så. 
 
Jag har fortfarande inget jobb (eller kärlek för den delen, men det lägger jag inte så stor tyngd i) och jag saknar Matte 2 (tidigare B) för att ens få läsa vidare till psykolog, en kurs jag kuggat 2 gånger i redan. Jag startade ett hobbybolag, Photo by Lina, men fick egentligen ingen respons alls och nu vet jag inte alls om jag ens är intresserad av foto längre.
 
Eller jo, jag är nog intresserad av foto fortfarande. Jag bara känner mig lite lost för tillfället. Jag hade allt så väl planerat, och så blev det inte alls som jag tänkt mig. Så ja, jag känner mig helt lost.
 
Snälla, säg att våren kommer snart.
Den brukar få mig på bättre tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: